Zpátky

Referent organizace a řízení dokumentace

Vymezení hlavních úkolů:

- Management veškeré dokumentace vznikající při realizaci zakázky (interní subdodavatelská)
- Vypracování systému sběru, toku a konsolidace dokumentů během celého životního cyklu zakázky a zajištění fungování tohoto systému
- Zajišťování a koordinace činností vedoucí k získání příslušné subdodavatelské dokumentace
- Střídavý pobyt v místě výstavby (UK) a v Brně
- Příprava konečné dokumentace pro předání zákazníkovi
- Zajištění vydání dokumentace v papírové a elektronické formě
- Přenesení požadavků na dokumentaci do nákupních kontraktů
- Kontrola a připomínkování dokumentace
- Řešení neshod a reklamačních řízení nad dokumentací
- Spolupráce s vedoucím projektu, strojním a stavebním oddělením a oddělením nákupu
- Reporting o stavu dokumentace
 
 

Mám zájem o pracovní pozici

Profil úspěšného kandidáta

Požadujeme:

- SŠ/VŠ v oboru strojní, energetik výhodou
- Praxe minimálně 4 roky
- Práce na PC, MS Office
- Anglický jazyk na aktivní komunikativní úrovni
- Organizační a komunikační schopnosti
- Řidičský průkaz skupiny B
- Zkušenosti s řízením projektů nebo alespoň částí projektů podmínkou
- Profesní znalosti:  ISO 9001, systém managementu kvality, ystém řízené dokumentace

 

 

 

Co nabízíme

Nabízíme:

- Samostatnou práci s vysokou mírou odpovědnosti.
- Trvalý pracovní poměr, zázemí firmy s dlouhodobou tradicí.
- Motivující finanční ohodnocení, interní jazykové  vzdělávání, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na závodní  stravování
- Individuální plán rozvoje.
- Možnost dalšího osobního i profesního růstu
 

 

Chci být Referent organizace a řízení dokumentace v PBS
Životopis:
Vybrat soubor
Nahrát:
Příloha:
Vybrat soubor
Nahrát:
* Pro úspěšné odeslání je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Zaměstnanecké benefity

Vzdělávání
  • Jazykové kurzy zdarma
  • Prohlubování a zvyšování kvalifikace formou dalšího studia
  • Pravidelná školení
Životní okamžiky
  • Dary při narození dítěte
  • Více volna na svatbu, při narození dítěte i k poslednímu rozloučení
  • Volno při doprovodu dítěte do 1. nebo 2. třídy
  • Dva týdny volna s uhrazeným zdravotním pojištěním navíc pro rodiče dětí do 15 let 
  • Odměny při životních nebo pracovních výročích
Pracovní postup
  • Prioritní pracovní nabídky pro stávající zaměstnance
  • Podpora vzdělávání
  • Práce v projektových týmech
Volný čas
  • 3 dny dovolené navíc
  • Možnost pružné pracovní doby
  • Regionální podpora sportu a kulturních akcí
  • Zvýhodněný rekreační pobyt v Tatrách
 
Ochrana zdraví
  • Očkování proti chřipce
  • Peněžní odměny pro dárce krve
  • Příplatky na zdravotní péči v rámci programů zdravotních pojišťoven
 
Stravování
  • Dotované stravování v závodě 
  • Výběr z 5 druhů jídel + minutky a saláty
  • Snídaňové a večeřové menu, kantýna
 
Spojení
  • Výhodná tarifní smlouva s mobilním operátorem pro zaměstnance a jejich rodiny
  • Možnost zvýhodněného odkupu telefonů a výpočetní techniky
Odměny
  • Pololetní a roční výkonnostní odměny
  • Odměny pro nejlepší zaměstnance, nováčky a zlepšovatele
  • Mimořádné a cílové odměny
  • Měsíční příspěvek na doplňkové penzijní nebo životní připojištění

Fotogalerie

Další pracovní pozice

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace.

×